Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J21a73n 31K56r58y25s28t

18. 8. 2017 3:38

Zajímavý článek. Je to sice malichernost ale mám pocit že Slovácko sa súdí vydal ZG mnohem dřív než v roce 1968. Pamatuji si že tu knížku měl můj děda v Nětčicích když jsem byl ještě dítě. Taky ty jeho povídky vycházely tehdy v nějakých novinách. V roce 1968 jsem už byl na vysoké.

0 0
možnosti

J11o45s17e65f 29S69u25k

14. 8. 2017 8:46

Pane Dekaři, kdyby se otci podařil ten přechod do Ruska už na té motorce dřív, stejně by tomu osudu neutekl, protože předpokládám, že by skončil jako špion v některém z gulagů, tak, jak se to za Stalina před válkou běžně dělo. Ale pokud by to přežil, aspoň by snad procitl z té hrůzné komunistické ideologie.

0 0
možnosti

Precetl jsem to skoro vsecko, ale nikde v teto siroke praci jsem nenasel nic o likvidaci zeme Moravy, ktera tam souvisi se vsemi nasledky.

1 0
možnosti

Autor i me v tomto ohledu zklamal. Nic o Gottwaldove zlocinu zruseni zemskeho zrizeni, nahrazene krajskym sovetskeho typu, v roce 1998 prevzate Zemanem a navic zlovolne zhovadilym zprasenym nerespektovanim historicke ceskomoravske zemske hranice. Toho by meli byt pametlivi lide na Morave a nevolit Zemana skudce Moravy.

1 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 572x
Důchodce. Předmětem mého zájmu jsou především politika a postavení dechové hudby ve společnosti, k čemuž se váže i vydání několika prací z historie obce Ratiškovice. Zde bych se rád zabýval prozatím pouze prvním z mých zájmů.

Seznam rubrik